TALLER GENDERHAC-KING

DATA:
DIVENDRES 15 DE MARÇ DE 2012 A LES 17 H.

LLOC:
HANGAR CENTRE DE PRODUCCIÓ BARCELONA

CRÈDITS

ARTISTES:
GENDERHACKER & NODO TRANSHACKERFEMINISTA

TUTOR:
JAVIER RODRIGO

TALLER GENDERHAC-KING

Taller que consta de dues parts, una Instal Party i un laboratori Genderhac-King.

Instal Party:Si entenem el nostre cos com a hardware, podem instal·lar nous softwares que escapin a la socialització hegemònica hetero-normativa. Formateja’t i instal·la’t software/ idees/ conceptes transfeministes,   queer i postporno. Nosaltres t’ajudem a fer-ho!

Genderhac-King: Experimentarem el Drag King sobre el gènere i la sexualitat utilitzant estratègies de dissidència tecnològica, des de les que hackejar el sistema hetero-hegemònic. Si vols porta roba per construir el teu   King  ; pantalons, samarretes, pajarita, gorra, calçotets, software, chips…farem un nou King amb el teu heterònim. Juga!

hacker meets transfeminista…
gender tech meets machine tech

Més informació i inscripcions: http://genderhacker.net

Butlletí editat per l’Agència Catalana de la Joventut, entitat amb NIF Q-0801485-D, i domicili al carrer Aragó 244-248, 08007 Barcelona. Aquest butlletí s’ha enviat a totes les persones subscrites al butlletí de la Sala d’Art Jove. Si vols deixar de rebre’l, clica a donar-te de baixa. Pots exercir els drets relatius al tractament de les teves dades personals contactant amb la persona delegada de protecció de dades enviant un correu electrònic a dpo.acjoventut@gencat.cat.